četvrtak, 17. veljače 2022.

VITEŠKO SRCE

Ne čudi se hrabrosti mojoj i što stojim ko vitez uspravno pod velikim bolom. Ja sam morala postati jaka jer nisam mogla podnjeti nepravdu, zaustavljala bi je pravdom Božjom. Ja nisam imala muškarca da me brani, niti da me razmazi, a opet sam žena nježna sa "muškim" srcem. Ja sam bila ostavljena u bijelim sobama od kada dišem, a i izvan njih sam se osjećala kao vezana u luđačke haljine i znaš što rastrgala sam ih i obukla sam cvjetne haljinice vidljive onima kojima ostavljam miomirisni blagoslov na dar. Još uvijek vodim bitke svete, još uvijek ne idem sa ove planete i robuju me, ali do duše moje ne mogu. Jer se držim svete pouke: 
🎺🕊Efežanima 6,17 Uzmite i kacigu spasenja i mač Duha, to jest Riječ Božju.
Efežanima 6,18 Svakovrsnom se molitvom i prošnjom u svakoj prigodi u Duhu molite. Poradi toga i bdijte sa svom ustrajnošću i molitvom za sve svete,
Efežanima 6,19 i za me, da mi se otvore usta i dade riječ hrabro obznaniti otajstvo evanđelja
Efežanima 6,20 kojeg sam poslanik u okovima, da se ohrabrim o njemu kako treba govoriti.
Baš nekako i ja sam kao mala poslanica u okovima, hrabrost mi je u krilima Duha Svetoga. Imam ti ja templarski mač svetog Jakova, imam i njegove školjke svete u očima u njih suze sakrivam. Imam i Jeruzalemsku Bibliju pa sa Gospodinom svaki dan razgovaram, mačem istine prijetim svima koji lažu, moje će pjesme i molitve sve da dokažu. I bijeli plašt ima duša moja, da me ne primjete zlodusi, da odu zbog sjaja vjere i ljubavi od duše moje. Čuvam molitvom mnoge, hoću zaustaviti duhovne ratove skupa sa vjernima Kristovom Evanđelju i obukli smo pobjedonosnu odoru, bolje je da se na vrijeme povučete sve sile nečiste. Jer sila Duha Svetoga u nama djeluje. I ne želimo mi rat, mi branimo istinu i pozivamo na obraćenje. 🎺🕊 Jakovljeva 5,20 znajte: tko vrati grešnika s lutalačkog puta njegova, spasit će dušu njegovu od smrti i pokriti mnoštvo grijeha Ljubav uvijek pobjeđuje, budi na strani svjetla.  Na nama je da upozorimo svoju braću da propuste, ali i da sami sebe preispitujemo, da se usavršavamo za svetost. Tko prizna grijehe, raskajanim srcem pred Gospodinom oni mu se isti tren brišu, dođi i uvjeri se kako je u čistoći spasenje. Budimo Kristolika vojska, koja potiče na djela ljubavi. Pali miomirisne svijeće, moli svetu krunicu, zamijeni rafale sa svetim perlicama... učinkovitije je. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 17.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar