nedjelja, 29. listopada 2023.

ISUSE SVOJOM TRNOVITOM KRUNOM UKROTI SVAKI MOJ GRIJEH

Presveta dušo Kristova okruni moju dušu, rasulo se trnje po svom mom tijelu i žeže, ali ja u nakani za dobrobit duša trpljenje ovo darujem tebi, sjedinjujem se sa tobom. Neka mali anđeli pletu krunu za moju dušu, jer znam da će iz ovog vijenca tvoje slave ruže uslišanja zamirisati, ja ću za Tebe nastaviti disati. Pogledi tvoje ljubavi tjeraju me da trpim, da izdržim, da se kupam u vlastitoj krvi, nije mi žao umrijeti jer znam da si ti pobjedio smrt i mogu doći samo ka Tebi u zagrljaj, Tebi koji si me otkupio, zauzeo se kod Oca za moje spasenje, obnavljaš mi i bubrege i kosti, pun si milosti, ja tvojoj predragocijenoj požrtvovnoj predanoj krvi vjerujem, vjerujem da me čisti, opravdava i čini me zdravom i novom, čekat ću milosno moje koliko god još morala hodati po Kalvariji, jer znam da me moj Uskrsli čeka radosno, znam da moram za tvojim rajskim stopama, utabanim stazama od suza, pljuvačke suda, krvi, trnja, čavala... Privi me na svoju Dušu, da postaneš vječni Kralj moga srca, dok trnje tvoje čini da nestanu moji grijesi, da odu svi zlodusi sa moga križa, jer ne mogu podnjeti tvoju trnovitu krunu, ona ih svojom žrtvom iz ljubavi kroti. Sa pokajanjem te gledam, stidim se svojih grijeha, oprosti mi za sve svijesno i nesvijesno za svaki pad. Ti me uspravi i oslobodi očima uskrslim. Slomi svaki duh griješnosti u meni svojim Duhom ljubavi. Vladaj u meni, koristi se sa mojim srcem, budi jeka Neba u meni. Osposobi me za Raju služiti. Isuse probodi svojom trnovitom krunom svaki grijeh u meni, usmrti zloduhe koji me napadaju. Tako učini svima na svijetu, i svi ćemo zadobiti ružin vijenac oporavka. A ti više nikada nećeš krvariti, nećemo te moći raniti. Procvjetat će najlipše ruže slave nebeske na tvojoj kruni, zasjat će nam iz tvojih proslavljenih rana milost vječnog zdravlja i ljubavi. Zamirisati će nebeski stanovi u kojima je najlipša muzika glas anđeoske dječice. Po našim molitvama neka Otac Nebeski ubrza zacjeljenje rana, jer ih sjedinjujemo sa Tvojima uskrslima. AMEN. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar