utorak, 10. listopada 2023.

MILO DOĆE NAM NA VJENČANJE

Znaš što milo, danas sam nakon operacijice umrla od smija, baka od 85 godina mi je rekla da će mi doć na vjenčanje, da ona već ima robu za lipo se obuć, da će nam donest dar, a ona je baš poseban dar radosti u ovoj mojoj žalosti tijela. Baš smo komične ovih dana. Ja ti od ovi bolnički plahta obučem vjenčanicu pokornu, da budem tvoja kad budem zdrava i nova, to mi je na srcu. Ti si onaj koji treba ženu koja će sa njim hodočastit po svuda, koja će ga obožavat, poštivat, radovat i ugađat u svemu. Ja jedva čekam tvoje košuljice peglat, ručkić tebi i djeci spremat, ić sa vama na izlete, igrat društvene igre. A ti mi sviraj violinu u srcu o našoj vjernoj ljubavi koja ima doći. Tu si u meni samo moja najrazmaženija beba na svitu, moj anđeo ljubavi. Voli te tvoja duhovna ljubav di god za nas bdio. Arhanđel Rafael nek mi te čuva za mene u krilima molitvenim. Amen. 🤴🏻👼🐟👸🏻💗👨‍👩‍👧‍👧👨‍👦👩‍👧‍👧

U pustinji mi zasviraj oazo ljubljena! Sve da smo fatamorgana u bolesti, moja smo vjera u ljubav. 

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 10.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar