četvrtak, 26. listopada 2023.

ISUSE ISCIJELI NAS SVOJIM USKRSLIM RANAMA

Isuse ti jedini možeš iz svojih rana izliti lijek u naše vapajne rane. Opravdati i najvećeg bludnika, alkoholičara, psovača, hulnika, izdajicu, progonitelja i mučitelja, da vjerujem Isuse tvome svjetlu koje makinje tamu iz našeg srca i nastaje sve čisto i novo. Pomozi nam da proplačemo nad svojim grijesima, ukroti zloduhe koji nas tlače. Kroz razmatranje tvoga križnog putovanja vidim da sam i ja samo obična grešnica i smrtnica, koja zna da mi samo ti možeš pomoći, zato idem na Golgotu za tobom da svojom duhovnom odjećom upijam tvoju proliti krv, da uzimam kamenje i od njega gradim utočište za malene i nemoćne, zazivam arhanđele i anđele da mi pomognu skupiti svaku tvoju kap dragocjenu, da sa majkom Marijom i svetom Marijom Magdalenom sakupim sve tvoje boli i smjestim u srce. Treba mi tvoj mistični blagoslov da podnesem sve te krvave suze i znoj, trnje...a ti svojom riječi kazivaš da sve mogu jer si ti moj Spasitelj. Želim ti kroz patnju koju ja prolazim dati zadovoljštinu tvome raspetom nevinom Presvetom srcu. Neka duše zacijele kroz svaki moj vapaj, a Ti me opravdavaj svojom milošću,  svakim svojim svetim djelom, privini me Duši svojoj i srcu svome, da sve moje misli budu uz tebe. Ti koga očistiš i da je najgori postaje očišćen i nov, pomozi meni i bolesnima... Izbavi me iz tame u svjetlo uskrslo i sve one koji su na mome putu i putevima napaćenim. Čuvaj me svojim Presvetim otkucajima, zovi me stalno ka sebi u Raj, tako ću izdržati sve što me čeka na križnim postajama. Po ljubavi me samo gledaj moja ljubavi, grijehe mi zbog ljubavi obriši. Amen. 🎺🕊
Od 💗 Ana Emanuela, 26.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar