nedjelja, 15. listopada 2023.

VJERA U PLEME SVETO U NOVOM JERUZALEMU

Ja mogu umrijeti, ali nikad neće prestati priča o nama, ostala je u brojnim srcima. Mileno njima će se uslišit moja molitva. Umnožiti će Bog čudesa! A moja duša i ona će zadobiti uslišanje biti ću sa željenim anđelima, Bog ima čitavo Nebo dječice za nas. I tebe ću dočekati znam... sve će iz vjere niknuti i nikada neće uvenuti. 

🎺🕊Izaija 60,5 Gledat ćeš tad i sjati radošću, igrat će srce i širit` se, jer k tebi će poteći bogatstvo mora...
🎺🕊Zaharija 8,5 A gradski će se trgovi ispuniti dječacima i djevojčicama koji će se igrati na njegovim trgovima.`

Vjerujmo u Novi Jeruzalem radosti moja. Čuvaj nas molitvom, nunaj dječicu našu i prije viđenja... i mene voli vjerom u ljubav kao što ja tebe volim. Vjera spašava. Vjera će izgraditi naše lipo sveto pleme koje će zauvijek služiti Bogu Živome. 

Mileno šteta je ove velike ljubavi da pogine... ona se mora umnažati... djecu stvarati. Isprositi čudo uskrslo. 

Ova mi je muka kao da se porađam...
porađam za Nebo. 
I nije mi žao ni malo,
jer volim više nego ikada čitav svijet,
a posebno Boga i nas
koje On ima satkati na novo. 
Vjerujem Duhu Svetomu i 
svemu lipom što mi stavlja na srce,
meni je zbilja samo mi i radost.
Sve ovo je privid... 
sve su ovo slike sa Golgote,
a ja pokušavam biti 
anđeo utjehe i kad se čini da i sama
utjehu trebam i da strašno krvarim.
Milost je moj ljubljeni nemati straha 
jer me Bog osposobio za ljubav. 

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 15.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar