nedjelja, 15. listopada 2023.

UTJEHA ISUSA U GETSEMANIJU

Evo me sa tobom u Getsemaniju, kao mala maslina puna plodova da ih tebi darujem, skupa sa anđelom molim Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu... da ti moja duša bude maramica koja upija krvavi znoj, neka ova moja krv blaži tvoju bol koja je nastala u Maslinskom vrtu. Bdijem sa tobom milo raspeto predano Presveto srce. Daj da tješim tvoje svete uzdahe i vapaje ... daj mi sa tobom zazivati Očevu milost, pa da skupa ispijemo kalež spasenja. Snažna je moja potreba da budem u tvome društvu, iako mi je jako hladno i sve miriše na muku, drhtim i kosti su mi kao na - 50 nastupa mi sepsa tijela, sve da bi znala suosjećati sa tobom. Padam kao prah na tvoja koljena i pouzdajem se da ćemo skupa uskrsnuti. Neću mileno zbog svoje običnosti moći ispiti sav kalež ali ću bar po kap hoću da tebi olakšam. Mileno traže mi oči mamu i apostole, nikog nema, žalost nastupa, blijed si a ja ti želim darovati rumenila iz svoga molitvenog srca. Oprosti Isuse za svaki moj grijeh dok te grlim. Svojom predragocijenom krvlju opravdaj moju krv. Oprosti za sve progonitelje, spasenje naše požrtvovno, oprosti za ognjene mačeve sa jezika i čavle grijeha... oprosti i meni i cijelom svijetu. Predajem ti svoje emocije, bolest, grijehe, radost i žalost, prikuj me uz ljubav, odjeni me u haljinu požrtvovne ljubavi. Zaodjeni me ognjem Duha Svetoga i voljom Oca Nebeskog, svojim mislima. Prikazujem ti svaki otkucaj svoga srca, svoje disanje, svaki organ posebno usahle bubrege, da ti sve činiš novim. Sve što činim i sve što trpim tebi je za ljubav, ljubim ti božanske ruke koje mi daruju vizije ljubavi, nadahnuća i mir. Slobodo moje duše osloboditi ćeš mi i tijelo.  Posveti me dok me probadaju igle i krv moja teče u tvoju da me spasi. Blagoslivljam tvoju požrtvovnost, svaku stopu do razapeća. Blagoslivljam torinsko platno u koje te je umotala majka i ljubim svaku kap prolite krvi, svaku tvoju suzu i znoj. Darujem ti ljubav svoju, da te štiti u Getsemaniju, da ti budem maslina i ulje balzamno zauvijek. Voli te tvoja Ana Emanuela, Rijeka 15.10.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar