nedjelja, 15. listopada 2023.

LJUBAVI

Ljubavi u Novom Jeruzalemu je 
osvanulo vječno proljeće,
bolesti nema više, samo radost
u dušama diše.
Nisu više usamljeni vlakovi na igralištu,
u njima se voze naša dječica.
Ljubavi ne brini mi smo sjedinjeni
od Zemlje do Neba, za zauvijek.
Lišće jesenje šuška da bi nas navijestilo i 
vjetar i sunce i kiše.. sve kazuje o nama.
I ceste duge vode nas Bogu.
Nikada nismo sami jer smo jedno.
Tvoja ljubav je u meni,
moja ljubav je u tebi,
mi smo unikatna ljubav duhovna.
Morali smo se voljeti u sred bola 
da preživimo ljubeć vjeru.
Ja sam tvoja ljubičica okrunjena trnjem,
ali ljubavi uskoro ću ti samo mirisati,
trnje će usahnuti.
Neka te posjeti miomiris moje duše,
neka te ljubav moja čuva molitvom.

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 11.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar