nedjelja, 8. listopada 2023.

MOM LJUBLJENOM ZARUČNIKU DUŠE, BUDUĆEM MUŽU, KOJI IMA DOĆI PO BOŽJEM NAUMU

🎺🕊Ivan 3,6Što je od tijela rođeno, tijelo je; i što je od Duha rođeno, duh je. U DUHU SMO JEDNO MOJ VOLJENI, NEPROPADNO U KRISTU ROĐENI. Zato me počuj, kupit ćemo lipi medenko krevetić sa svu obitelj, pa se u njemu sa dječicom puno grlit, ljubit, škakljucati, pričat bajke, gledat crtkiće, pjevat... Milo bliže se kraju radovi svetog Josipa, drvena kućica blista, Isus mu je pomogao izgradit igračkice,  klackalice, ljuljačke... sve su za nas izgradili. Postavit ćemo oltarić svete Rite i svetog Josipa u naš dvnevni boravak, uz našu sliku sliku svete Obitelji, koji su nam uzor. Isus nam je obećao nepropadan stan moja radosti. I mi smo u duhu sve sa njima redili... Izdrži sa mnom sve do Neba, moli i sveto me voli.🎺🕊Matej 10,28"Ne bojte se onih koji ubijaju tijelo, ali duše ne mogu ubiti. Novi Jeruzalem nema boli, djeca se kada se rađaju smiju, Presveto i Bezgrešno srce za sve brinu. A Otac je Nebeski radostan jer je ponovno vratio izgubljene... u svoj Raj oduvijek zamišljen za uslišanje vjernika. 🎺🕊Psalam 37,4Sva radost tvoja neka bude Jahve: on će ispuniti želje tvoga srca. Željo moja blagoslovljena nek mi te Otac Nebeski čuva samo za mene, kroz milost Isusa Krista da nam duša, tijelo i srce hodaju u čistoći sve do svetog braka, u dan Jahvine milosti. Služit ćemo Bogu i našoj dječici to je sve za što živim. Milo ne brinem više kad meni je to sve stvarno sad. Ljubim ti dušu i tijelo ću, bilo ono novo duhovno ili i ovozemaljsko, ti si zaručnik moj i muž i tata naše djece, sav od ljupkosti i miline, darova Duha Svetoga, jak i odvažan, iskren i plemenit, pun ljubavi koja izgoni strah od križa, amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 8.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar