četvrtak, 2. studenoga 2023.

MOLITVA BOŽJOJ VOLJI ZA IZREĆI FIAT

Tvojom blagotvornom svjetlošću neka iz moga srca isčezne svaki grijeh i sve što mi ne pripada. Evo me u povorci mali ranjenih FIAT duša, koje žele osluškivati samo šapat Duha Svetoga. Navijesti mi Oče, navijesti mi Sine, samo ono o čemu vaše Nebesko Kraljevstvo brine i želi od mene. Oblikuj me, posveti me Žrtvo ljubljena. Okruni me trnjem ili ružama, sve neka bude volja Tvoja. Prostirem se ispred tvoje Visosti kralju voljeni, vodi me kroz blagoslov svojih proslavljenih rana uskrslih. Želim da moje izrečeno: "Blagoslivljam te Bože Isuse", sjedinim sa majčinskim blagoslovom, koji ti je rastužena izrekla na početku tvoje Kalvarije kad ste se zadnji put pozdravili, ali želim se sjediniti jednodušno i sa svim dušama koje razmatraju tvoju muku 24 sata. Neka se sjedine naši blagoslovi i trpljenje iz ljubavi sa tvojim spasonosnim ranama, da se tim činom predanja i zadovoljštine izbrišu naši grijesi i ponište sve uvrede i svetogrđe koje si podnio na križnom putovanju. FIAT. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.11.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar