četvrtak, 26. listopada 2023.

GRLI MI DUŠU DUŠOM

Ušuškaj mi dušu u dušu.
Ne moraš ništa pričati,
zaćuti se ko što ljubav ćuti,
a opet tako lipo srcu progovara;
kazivaj zrakom, kišom, vjetrom, mirisima...
tu sam da molim za tebe,
da bude sve novo ko tvoja vjera.
Eto samo takav ti meni budi.
Onda će koraci tvoji susresti korake moje,
oni koji se traže u Kristu,
On ih zbliži Duhom Presvetim.
Želim vječno biti sjaj u očima malog golubića 
u kojima vidim da sam ja nađena
golubica od onoga koji je pronašao mir,
malu oazu u koju me odvodi iz ove 
bolne arke života. 
Da milo čekam taj znak
Betlehemske zvijezde, 
ona nas jedina uslišava i 
obasjava nam put do nas. 
Zagledaj se u iskrenu ljubav i
naći ćeš radost koja te doziva. 

Samo mi dušu grli dušom...
tad ćeš me prepoznati kao svoju jedinu.
I ojunačit će te Bog za voljeti požrtvovno.
Ljubav je takva, znaš ti to.
Jednom ćemo se preseliti dušom u 
naša tijela, biti jedno, znam to.
Jer vjera obećava. 👨‍👩‍👧‍👧🏡💒🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, 26.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar