nedjelja, 15. listopada 2023.

U DOLINI ODLUKE

Pjevajmo imenu IHS u Dolini odluke i ne strahujmo milo što će Svevišnji odabrati, samo ištimo skrušeno sve ono što nam je na duši, a na duši je Bog i osnivanje svetog plemena, što je radost Boga Živoga. Izdržimo ovu Kalvariju ljubeć sve što nam je Bog stavio na srce. Jer divne su ove utjehe u muki milo. Znaš opet mi sve duplo biva, čak mi iz kafe aparata izlaze dvi žličice, ja odma mislim na naše bliznakinje... i ove igračkice uz mene su kao da su tu, duhovno posvojene. A baš vas volim, vjerom darovanom od Duha Svetoga. Mileno moje nutarnje vječno imanje. Grlim ti dušu. Meni si dan za zauvijek, moj anđelak. Na pašnjacima nebeskim voljet ćemo se zauvijek. Jelenče srnino pitomo, prisno, dragosti moja od Boga, fala Svevišnjem na tebi koji imaš doći ali si moj oduvijek. I svaka tvoja molitva mene ljubi, tješi, znam tu si u meni moja duša autentična. Blagoslovljeno ti lice osmijehom mali anđela. Volim te prije dodira tijela, prije pogleda, volim te vjerom u ljubljenog. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 14.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar