nedjelja, 15. listopada 2023.

Razmatranje križnog puta u osobnom trpljenju

Isuse moj ljubljeni neka ti moja duša bude anđeo na Golgoti, u čija se krila zariva tvoje trnje, a perje nježno upija suze, predragocijenu krv, znoj i pljuvačku osude. Potpuni oprost za sve moje grijehe neka bude moje trpljenje iz ljubavi. 
Fiat. 🎺🕊💒

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 10.10.2023.

Isuse evo ti od moga srca, od moje duše, od moga duha pokajanje i zaziv svim anđelima da ti udijele svoj nježni blagoslov, da ti blaži križni put. Skupa sa majkom tješit ću te molitvenim uplakanim pogledima, da ti naše suze hlade rane. Ljubim ti spasonosna stopala koja su me odvela u spasenje, ljubim ti ruke milosrdne koje su nosile križ za mene, sad je on tvoje prijestolje na koje mene pozivaš u zagrljaj, mene služavkicu grešnu da učiniš zagrljajem svojim svetom. Predajem svoju patnju Tebi da me oslobodiš, predajem ljubav da ti bude voda umjesto octa. Krvare mi krila ali u isti tren cjeljuju zbog tebe. Blagoslivljajmo se vječno Bože moj ljubljeni. Ostani u meni kao junaštvo Neba zauuvijek. Evo ti moje krvi da se sa tvojom žrtvuje za spasenje duša. Ljubav smo za ljubav mi Presveti. 🎺🕊💒

Od 💓 Ana Emanuela, Rijeka 11.10.2023.

Moja se duša naslonila na tvoje Presveto srce, a moj anđeo ga cjeliva, tješi... blagoslivlja... ljubi... hrabro moje volim te primi moju trpljvost za olakšanje tvoga trnja, evo nosim ovaj trn iz tvoje krune u bubrezima samo da dobro si ti Isuse ljubljeni. Hvala ti što sam pod plaštem majke dok ti hodiš za mene na križ okrutni razapeti ljubav da dokažeš da ona jedina pobjeđuje grijehe, bolesti, tugu i smrt. Vjerujem u sve ono u što si ti vjerovao dok si hodio kroz križni put, tvoj me Duh Sveti tome poučio. Da mileno vjerujem da bol iz ljubavi  za Očev sveti plan sve preobrazi i novom vječnom rajskom milinom učini. Želim zadobiti još snažnije svete osjećaje, da umre u meni sav grijeh, iscijeli me, kroz ovu bolest preobrazi me u čistu ljubav. Tvoji koraci moj su put, tvoja ljubav moja istina u koju vjerujem, tvoja požrtvovnost moj je život u nadi, sve što činim za tebe je. Volja moja neka utihne a tvoja me izljubi i potpuno zagrli. Uzmi moje malo djelo i učini ga velikim, ako imam jedan cvijet za dati molim te stvori mi čitav buket za dar drugima. Blagoslivljam svakim otkucajem svoga srca svaki otkucaj tvoga Presvetog srca, privini me uz tebe hvalospjevu moj. Neka moj svaki udah i izdah bude na tvoju slavu, spasenje moje voljeno. Amen. 🕊🌹

Od 💓 Ana Emanuela, Rijeka 12.10.2023.

Majčice isprosi mi poslušnost Isusu, da učinim što On traži od mene, pa sve da mi i suza od muke krene... snaži moje suze da ustraju biti požrtvovni biseri na Isusovoj Kalvariji. Želim mu ih pokloniti umjesto onog pra trnja. A trnje neka ja podnesem kolko to može moja obična ljudska ljubav. Znaš što prolazim... izgubim se i ne znam što birati, zato ti biraj... hvala ti što mi stavljaš na srce pravu odluku. Teška je ali vodi me u život. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 14.10.2023.

Isuse oslobodi me oslobođenjem svojim, evo me prostirem se kao prah pred tobom, a moje se duhovno srce na krilima anđela uzdiže u tvoj mili zagrljaj. Skupa molimo Oče naš... da se molitva kroz požrtvovnost tvoga Presvetog srca vine u Očevo milosno krilo na uslišanje. Vjerujem  Presvetom Trojstvu, vodstvu moje duše. Isuse neka ti moje suze budu pitka voda umjesto žuči, a moja krv dok sjedinjena sa tvojom predragocijenim krvlju teče cjevčicama pomogne dušama u Čistilištu, nerođenima i brojnima na Zemlji... pomozi mi biti bar malo na Tebe da se znam darivati bezuvjetno. Oprosti nam Isuse za sve uvrede, kroz naše trpljenje iz ljubavi, pročisti nas, opravdaj nas, iscijeli nas. Daruj mi vrline svetih apostola, od svakog po jednu krepost, a za sve moje grijehe i loše čini oprosti. Muka moja neka sudjeluje sa mukom tvojom u spasenju... posebno obiteljskog stabla. Pa da nakon mučenja zgnječenog nam srdašca, osvane sve ono što mi je vjera, a Ti znaš da vjerujem u sveta plemena, u osnivanje obitelji koja će te vječno radovati. Zablistat ćeš milosnim očima, preobraženim i nas ćeš ukrasiti novim imenima. Čudesna je ljubav tvoja to znaju svi koji se otvore tvome milosrđu. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 14.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar