subota, 7. listopada 2023.

TJEŠENJE ISUSA SA MAJKOM

Sa majkom ti prilazim Isuse moj Spasitelju ljubljeni, klanjam ti se, rukama ti svojim trnje iz čela izvlačim, da podnesem bar po koji žalac za Tebe voljeno moje, evo ti moja duša, moj duh i moje srce, sva moja ljubav da ti otare suze, pljuvačku, znoj i krv sa nevinog lica. Ljubim ti oči uskrsle koje svjetle moje pute i odvode me u ozdravljenje. Na uši ti pjevam volim te! Tvoji rastrgani djelovi tijela, uprljani blatom od pada, osakaćeni našim grijesima, učinili su da si neprepoznatljiv i majci, o milosno naše oprosti nam, za svaku kap krvi koju si prolio za nas. Modricu ti svaku ljubim i sjedinjujem se sa tugom majke. Ljubimo te skupa ispod križa te tješimo, ispruži ruke probodene da na meni kap rane ostane, u moja stopala smjesti svoje čavle, oni će me iscijeliti. Pusti me da legnem na relikviju tvoga nađenog križa kao na krevet ozdravljenja i zadrži me ondje sve dok me ne osposobiš za ono što Otac Nebeski želi za mene. Vodi moje glasnice svojim nebeskim glasom, moju dušu sa svojom dušom, moje srce sa svojim Presvetim srcem. Klanjam se tvojim dubokim ranama i u njih stavljam sve molitve bližnjih.... miomirisni balzam ti donosim na tijelo skupa sa svim svetima, zadnja sam u povorki mali grešni raskajani anđeo koji te voli i vjeruje u sva tvoja obećanja. 🕊

Od 💗 Isusu Emanuelu njegova služavkica Ana Emanuela, Rijeka 7.10.2023. 
Ime pjesničke duše moje, sve moje IHS

Nema komentara:

Objavi komentar