srijeda, 25. listopada 2023.

ISUSOVA MALA POMOĆNICA

Sa anđelom čuvarom prilazim tvome Božanskom srcu da moje pobožanstveniš i učiniš čistim svojom predragocijenom krvlju. Nova krv mi treba da ozdravim a ti si moj Ozdravitelj, utočište moje od mladosti do starosti i u vječnosti samo k tebi dolazim, da osuše se sve suze i smire drhtaji u tvome zagrljaju. Sada ću trpiti lance kojima su tebe vezali, a misliti na Tebe ljubavi moja i tako cjelivati, uspjevati penjati se na Sionsku Goru  iz Doline Odluke. Oprosti trpeći Gospodine, za svaku pljuvačku, uvredu, pljusku, evo ti za nadoknadu mojeg trpljenja na dijalizi, neka ta moja krv spasi nerođene i isprosi dječicu, bude okrijepa dušama u Čistilištu i radost svetih apostola i Svih svetih mučenika u Raju, posebno tvoja Presveta milosti. Evo ti moji otkucaji života, mala pomoćnica na križnom putovanju želim biti, krepost svete Veronike imati, za rubac ti darovati svoju dušu, svoje duhovno srce. Neka me preobrazi ljubav tvoja dok nosim gorak križ. Tvoja predragocijena krv moja je slatkoća i olakšanje. Tvoj Duh Sveti budi me i snom odmara, neka ti moja nakana... obraduje dušu, kosti, organe, probodeno srce, ruke i noge. Neka skupa cjelivamo. Upućuj me u Očevu svetu volju, koja je služenje iz ljubavi. Daj mi biti odvažna slijediti svete zapovijedi i vjerovati samo u ono dobro čemu se nada ljubav u meni. Zbog tvoga mučeništva odričem se svake negativne riječi i misli. Privi me u svoje Presveto srce da podnesem bar po neku bol koju si ti prošao na Kalvariji. Želim ti donjeti vode iz Like, onog pitkog bunarića da ne budeš žedan, putem bi ti ubrala najlipšeg poljskog ljekovitog cvijeća, da ti privijam rane sa njime, želim ti biti mali štit dok krvariš i ostavljen si od svih. Grlim majku i svetog Ivana, anđela čuvara šaljem da te zagrli na križu, dok drugi anđeli silaze iz Raja i vide ih samo oni koji te vole. Povezani smo Duhom Presvetim, ti si Isuse uskrsnuo i objavio se na obalama moje duše, tu si sa mnom oduvijek i zauvijek. 
Voli te tvoja Ana Emanuela, 
25.10.2023. 💒🎺🕊

Nema komentara:

Objavi komentar