subota, 28. listopada 2023.

NAĐI ME U EUHARISTIJSKOM SRCU

Nađi me u Euharistijskom srcu, 
da tamo mi je duša zaspala i tamo se budi.
Nađi me kako krvarim... 
kako od žila Isusovih tražim snagu za život,
a On milost voljena daje mi svu svoju 
predragocijenu krv 
da bi bila radosna pod križem.
Obnavlja moje molitvene stanice, 
ljubi mi rane i makinje krastice...
Nema me nigdje samo me u 
rukama Isusovim ima,
pitaj ga za mene ako ti naudi zima.
Jer još mi je srce toplo i sanjivo,
još kuca za ljubav vječnu i 
željno je lječiti dušu i kada pati u tijelu.
Željno je obući haljinu bijelu,
a za aureolu krunu trnovitu imati, 
iz koje izniču ruže jer sa anđeli sa 
bolnima druže. 
Moje je utočište ljubav koja me opravdava,
koja me snaži i vjerom opasava.
Ako se zaželiš požrtvovnosti,
nađi me u maloj Bijeloj Hostiji,
dok je primaš sjeti se da se svi moramo 
ukorijeniti u Kristu i vratiti svoje udove Njemu
Uskrsloj ljubavi.
Autentične duše postaju jedno u Kristu,
zaručnik i zaručnica možemo biti samo 
ako potpuno požrtvovno prihvatimo križ,
ako se skrijemo u Presveto srce,
srastemo sa žilama presvetim.
Sjeti se kada primaš na usne pričest,
da tako cjelivamo skupa...
neka ti to bude molitva sve dok se 
ne dogodi čudo. 
Dok ne prokrvari i naše srce za istinom
u koju smo pozvani, 
a to je vratiti se čudu Boga Živoga,
puni pouzdanja u plan Odozgor.
Autentično moje vratimo se skupa Raju,
skupa postanimo anđeli ljubavi.
Nađi me onda kada se učini da se 
nikome bolesnica ne traži,
traži me po vjeri u ozdravljenje.
Tako jedino mogu ozdraviti, od rana svijeta. 
Isus i ti ste moj lijek. 
Molitvena ljubav je moj napitak ozdraviteljski.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar