četvrtak, 26. listopada 2023.

VJERUJEM U NAŠU LJUBAV

A ja ti neznam bit drugačija milo, ja sam tvoja krila, pa budem tu na tvojim plećima ko mala leptirica, da te radujem kada žaluješ, da ti otarem suze sa srca kada je tužno, da se blesim sa tobom, da ti šaputam o našoj dječici koja imaju doć, jer vjerujem lipim molitvama kojima mi Bog ukrašava srce. Moja je duša stalno tamo u mojoj vjeri. Dobro ti jutro okano, skuvaj kavicu za dvoje, tu sam ja, popi duplu, misli na nas. I utopli se kada ideš van, da te kišne kapi ne prehlade i vjetar ne nazebe toplo lice. Ja ću ti bit i kaputić i šal, mali anđeo pratitelj ti je moja duša. Ako te umori život odmori u Presvetom srcu, ako ti zafali iskrena ljubav jadaj se svetom Rafaelu on je obećao da smo nađeni u Gospodinu. Predugo te osjećam da te ne sanjam, i onako sveto volim bez dodira. I Bog se voli bez viđenja milo, eto ja sam ti vjerna nevidljivom, onim osjećajima u srcu i duši. Meni je ljubav zdravlje duše, a za tijelo mi je sad lako jer patim sa Isusom Kristom Nazarećaninom radosno. Ljubav je trpeća. I vidiš primila sam sve koda mi je dano, i zaista je meni sve zbilja. Nisam prolupala od bolesti, tek me osvijestila da je istina ono što priželjkujemo svim bićem. Milost si, muka mi te nije odnijela, tek mi te donijela duši. Virujem u moju ljubav od Boga i naše vjerno pleme. Sve da te čekam do Novog Jeruzalema. Ti već jesi moj ljubljeni obnovljeni Princ iz Novog Jeruzalema, ja se još trudim postat Princeza Novog Jeruzalema. Uspit ću jer je Isus pobjedio svaku moju bolest i grijeh. Ukrotio svu muku i darovao radost ljubavi. Pitaš se kako znam da si nov, znam jer me kao svjetovna osoba nebi ovako bolnu dozivao, u samu vjernu ljubav. 👨‍👩‍👧‍👧🏡🎺🕊💒

Od 💗 Ana Emanuela, 26.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar