ponedjeljak, 16. listopada 2023.

ISUSE NEKA TE TJEŠE SATI MOJE MUKE

Sati moje muke neka tješe tvoje probodene noge i ruke, neka čavala i za mene, neka i moja krv iz tijela za spasenje duša krene. Moj anđeo čuvar neka upija tvoju predragocijenu krv u svoja blažena krila, da me posvećuje. Povedi me kao malu učenicu na Kalvariju, ne želim da ideš sam, pjevat ću ti Isuse kako ljubavi tvojoj vjerujem, i kako će potoci tvojih suza, krvi i znoja spasiti mene i svijet. Ne drhti Isuse dok kalež piješ ti zalud krvavi znoj ne liješ, spašavaš nas mileno, prihvaćajući Očevu Volju, daj je i meni prihvaćati. Idemo skupa disati hrabro, idemo pobjediti muku križa. Ući u nepropadno ruho uskrsnuća. Urbati ću putem ljekovitog cvijeća da ga stavim ispod tvoje trnovite krune, da ti blaži rane. Suze moje sjedinjene sa tvojom majkom i sv. Elizabetom neka ti okrijepe lice, skinu pljuvačku psovača, krv i znoj, preobrazi naše suze u vodu pitku, ispi ljubav Isuse, da tvoje napukle usne zacijele. Evo ti moje muke na vratu, kateter pod sepsom, evo ti fistula moja, na ruki koju bodu igle i zadobivam modrice, evo ti stalnu nelagodu mojih kostiju, moju groznicu, bubrege koje se bore živjeti ovako usahli za tebe. Evo ti moje male žrtve da ti olakšaju tvoje trpljenje. Sjedinjujem se sa hrabrošću svetih mučenika, podari mi njihove svete vrline, izbavi me iz svih grijeha milosti moja. Spasi po mojoj maloj muki nerođene i podaj nerotkinjama male anđele, učini sveta plemena na zemlji. Smiluj nam se. Oprosti za mačeve boli, za svaku uvredu, primi moju dušu da ti olakšava mučeništvo, obična grešna žena želi biti tvoj mali anđeo Kalvarije. Zabijeli me svojom predragocijenom krvlju. Vladaj u meni, djeluj u meni, ljubi mojim srcem, daj mi služiti drugima da te prepoznaju u sjaju moje duše. Pobožanstveni me lipoto moja, da svaka muka ispari u dan Očeve svete volje. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 16.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar