petak, 27. listopada 2023.

ISUSOVE POUKE U NADAHNUĆU DUHA SVETOGA

Isuse sa tobom u zatvoru bivam dok me često bol tijela veže za krevet, ali znaš milo zbog tebe u tom zatvoru postoje stube za Nebo, u kojem vidim kako isijava sunce pravde, kazivaš mi ljubljena čekam te u slobodi, izdrži ptičice zacijelit ću ti polomljena krila, čeka te radostan let u sve ono u što si vjerovala. Ne odustaj od svojih molitvi, jer sam ja darivatelj tvojim mislima, bez mene ne možeš tako napaćena pjevati o ljubavi to znaš. Oslanjaj se i dalje od krila Duha Svetoga i živi moja obećanja. Sjedini se za lancima i porugama, bičevima, krvavim suzama svoga Kralja, stopi se sa rajskim dodirom proslavljenih ruku, idi putevima miomirisa Spasitelja i cvati sve dok ne zadobiješ plod uslišanja. Ljubi da se otključaš iz zatvora tijela, da na tebi osvane slavljenička haljina bijela, opravdana si mojoj predragocijenom krvlju i u nju uranjaj sav svoj život, tuge, bolest, grijehe, nakane, sve ti je dozvoljeno mala služavkice, ja te cjelivam i nagrađujem tvoje suze osmijesima hrabre Princezice. U tebi sam glasnik tvoj, pročišćavam hram tvoj dok te bolest napada,  izdrži sa mnom voljena. Ukrašavam ti dušu imenom svojim koje kaziva Bog je sa tobom - Emanuel. Naši su otkucaji u molitvi skupa, u lipim djelima jedno, dio si udova Spasitelja kao i sva tvoja braća i sestre, neka se vrate k meni svim svojim raskajanim srcem, navijesti im da ja opravdavam sve koji me priznaju sinom Očevim ljubljenim. Duh Sveti neka te i dalje poučava istini. Srce svoje otvaraj samo meni. I reci svima da su otkupljeni mojom dragocijenom pomašću krvlju koja briše sve grijehe iskrenih pokajnika. Ja sam se dao jer sam znao da je u ljudima Božanska Očeva čestica za koju se vrijedi boriti. Ljubav mora biti spašena u stanove rajske prenesena. Svi smo ljubav Oca Nebeskoga, vratite se kući ljubeć svete zapovijedi. Anđeli Raja mogu svi svjetovni biti, samo moraju izreći iskreno da Presvetom Trojstvu. Suzama razderite srce ono mi jedino treba. I dopustite da se nova krv moja presveta izlije u vasa srca kao u posude željne istine, ljubavi i radost služenja Raju. Sve novo nastaje opažajte. Ljubav je moja tu da vas spašava. I sve sveto vam šaljem da vam lakša križni put. Trpljivost se isplati, uvijek je put boli donio uskrsnuće i uslišanje, proslavljene rane. Dođite u njih i biti će sve novo, zapisali su sve proroci u Bibliji. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 27.10.2023.
Šapat Duha Svetoga

 

Nema komentara:

Objavi komentar