utorak, 24. listopada 2023.

LJUBAV UVIJEK IDE SA NAMA MILENO

Ljubav ide sa nama u Nebo. Ne boj se novo tijelo čeka na obnovljenu dušu malu mučenicu. Mileno možda aparat ne može dugo pomagati, ali znaš da može Duh Sveti, jer on sve dahom svojim oživi. Nemam se čega bojati, jer ne vjerujem da u meni može ljubav umrijeti, mogla bi samo osjećaje prenjeti u Raj,  pa da me dočeka sve što sam voljela. A Boga i nas sam voljela, djecu sam posvajala dušom i kad mi je tijelo bilo ranjeno nepravdom. Imam sve u srcu duhovnom, mileno to što primiš kao dar Duha Svetoga stvarnije je od ove zemnosti, od vječne je radosti. Ne želim da me bolest promjeni i otme mi nas. Branim joj, neka odustane mene tlačiti. Ljubav ću ostati zauvijek. Božja i od onog kome sam namijenjena, a tebi sam anđelu vjerne ljubavi. Ti postojiš, jer zalud mi nije ljubav u srcu za nas. To je Kristov glas, nježni lahor nadahnuća  Duha Svetoga. On me poznaje, On zna da sam u srcu i žena i majka i služavkica, Isus zna da se oslanjam na Očeve želje kada je stvarao sveta plemena. I dat će mi tvoje prezime čuvano na njegovim presvetim dlanovima. Bit ćemo i mi iz loze Novog Jeruzalema, grožđe sočno. Obitelj je svetinja, osnujmo je. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, 23.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar