nedjelja, 22. listopada 2023.

LJUBLJENI

LJUBLJENI 💗

Znam da si moj oduvijek,
znam da moliš za mene...
i da me svaki tvoj vapaj 
pod križem snaži.
Znam da u meni vidiš 
ženu sa kojom bi rado do Neba.
Znam da moliš Boga da me pronađeš...
I znam da se naše duše grle. 
U svakoj svetoj misi ja sam sa tobom.
Nosiš me u srcu, mene nikad viđenu.
Ali ljubljeni vjeruje u ljubljenu.
I ne nećeš od mene odustati.
Kada spoznaš da mi je teško, 
htjet ćeš mi biti pomoć na križnom putu,
uz tebe ću ozdravljati. 
Ići ćemo skupa napred, 
sve zbog Isusa,
pomoćnik će nam biti Duh Sveti.
Ruka u ruci i biti će kraj svoj muci.
Da ljubljeni pobjedi ono sveto u nama,
ono što mi uistinu jesmo pred Bogom.
Zato se ne plašimo križa,
on nam je brod do Raja. 
Budimo miomirsni vijenac Isusu, 
darujmo mu latice umjesto trnja,
a mi bodlje podnesimo hrabro...
Ljubljeni naći ćemo se mi,
jer smo upućeni presvetim krilima,
a imamo i pomoć arhanđela Rafaela. 
On sklapa pred Presvetim molitve za nas.
Nek mi te blagoslovi lijek Božji.
Nek mi te doprate uskrsle ruke Kristove.
Vjerujem u tebe zaručniče moj, 
mužu moj, vječni anđele moj,
sa kojim ću Bogu hvalu darivati,
pjevat ćemo i igrat će se naša srca 
u radosti, to ti moja ljubav obećava.
Moli, nosi me u srcu, u duši kao ja tebe,
istina i vjernost, ljubav i brižnost se nađu,
nismo od svijeta, od Neba smo, 
na ljubav molitvenu. 
Zato ne odustaj ljubljeni,
i da se zvijezde ruše vjeruj u Boga i nas,
ispruži ruke biti ću uz tebe zauvijek. 
Vjeruj onoj koja ti je namijenjena od Gospodina, vjeruj u moju ljubav za tebe,
voljen si, kao što se voli ljubav. 
Nikad na mene ne gledaj kao na bolno tijelo,
zagledaj se u moju slobodnu dušu, 
koja će poslije mučenišva zadobiti novo tijelo,
kroz koje će ti Bog darovati dječicu.
Ljubljeni vjeruj, samo vjeruj. 
I biti ćemo nađeni, kao uskrsla ljubav. 

Od 💗 Ana Emanuela, 22.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar