nedjelja, 8. listopada 2023.

VJERA U OBITELJ OD ISUSA

🍇Jelenče evo me u tvome vinogradu, dođi slađano moje da sa srnom od njega sa stopalima hodočasničkim pravimo misno slavljeničko vino, na nazdravimo ljubavi našoj u Kristu procvaloj. Dođi međ lijehe ozdraviteljske loze, gdje je trs snažan i velik. Počuj ljubljeni kako mali anđeli čitaju evanđelje u njemu Iz 5, 1-7 Vinograd Gospodina nad vojskama dom je Izraelov. Tu u kuli tvojoj ja ću ti doći spustiti ću niz nju zrnca svete krunice, po molitvama da mi dođeš. Izmijeniti će muku i peronosporu ljubav naša, imat ćemo lanešca u njemu i izvore pitke vode. Milo Božja Volja je najlipša čekam glas Stvoritelja našega, sve boli izmijeniti će u ljubav jer ga volim i zazivam. Znam da si tu negdje ispod ovog svetog neba samo moj, meni namijenjen od početka svijeta. Ljubim tvoje molitvene dlanove, duhiću moj, tijelo moga tijela. Obradujmo Gospodina, volimo se sveto i borimo jedno za drugo da pobjedimo bolest i muku, drži me sa Kristom za ruku. Moli se autentični otkucaju za mene. Milo Gospodin obilazi i preobražava vinograd, vjerujmo mu, poživit će nas ljubav ona kosti raduje i oživljava. Jednodušni budimo i svoje prošnje u Presvetom srcu čuvajmo, On će nas zbližit u vječno jedno. Ljubaznost i krepost neka budu naša krila. Čuvajmo naš vinograd, a plodove udijelimo siromasima. Neka imaju i grožđa i vina. Drugo je za našu djecu. A sav rad za Boga i njegovu slavu. Biti će od nas uvijek za misna vina voljeno. Darivat ćemo Crkvi desetinu, o dječijim darovima će anđeli da brinu, uvijek će ih biti darića za svetog Nikolu, radovat ćemo svu dječicu Božju. Izrastamo kroz muku na stijeni jakoj neuništivoj, vjerujem Isusu da mi te i oblikuje i daruje, moj si i djeca su naša u vinogradu moje duše, već se igramo radosno skupa zauvijek, moje nađeno pleme Jeruzalemsko. Mt 21 Kamen što ga odbaciše graditelji postade kamen zaglavni. Dišimo ko na Sion gori, gdje pasemo ljiljane. Oslonimo se na plan Odozgo na šapate Duha Svetoga, nisi ti zalud u meni kao vjera u ljubav, o nisi. Božji i moj ti si, anđelak voljeni, najvoljeniji na ovime svijetu. Znaš da jesi, moja pjesma, moj otkucaj srca, moja duša, moja molitva, moj mir i utjeha, moje hrabro trpljenje, moj anđeo i vjera u brižnog čovjeka. Voljena sam uvijek kada mislim na tebe poniznoga slugu Kristovoga. I nezamislivo je da ne postojiš, jer si mi osjećaj. Nekako sam te dušom i dočekala, baš u ovoj muki dobro je vjerovat da ti postojiš, kao ljubav u meni. I svi sveti te prate do mog križa. Blagoslovljene ti stope i vožnja, svaki put do mene... kad god stigao ostaj zauvijek. Arhanđel Rafael čuvar je moj i tvoj i u njegovim smo krilima novi, u Kristu nađeni. Učit ćemo skupa letjeti, znam da hoćemo. Ruka u ruci su naša krila, topla, nježna, molitvena, mila! 🍇Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 8.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar