nedjelja, 29. listopada 2023.

SA ISUSOM NA KALVARIJI

Uzmi i mene na križ pa me odnesi na Kalvariju, ali nemoj voljeni Spasitelju da ti moja duša bude teška, želim lebditi kao mala duša pokajnica i blažiti tvoje rane Presvetog srca, otirati ti suze dok sam svojom glavom naslonjena na tvoje otkucaje. Želim ti smiriti krik, pričati ti lipe priče i da će sve ove križne postaje proći a Uskrs će doć, Božiću moj voljeni, želim da ti budem mala oaza, meka slamica, dah utjehe. Želim ti dati čisto platno da obriše tvoje preznojeno ranjeno tijelo, želim ti ubrati cvijeće u dolinama molitvenim koje su sadili sveti za tvoju miomirisnu pomast. Samo te želim cjelivati i za tebe podnjeti po koji trn, želim da me tvoji čavli prosvjetle. Želim zaustaviti suđenje tebi, jer ja i svi griješnici smo ti koji pripadaju onom razbojniku i Barabi, mi smo griješili i griješimo i mi se moramo kajati za sve, mi moramo podnjeti sud svijeta ne ti bezgrešni. Oprosti Isuse za rane od križa koji je težak od naših grijeha, želim ti skupa sa onima koji razmatraju tvoju muku olakšati težinu, pa da tvoja sveta ljubav sve olakšanije nosi. Sjedini moje usne sa svojima da govorim samo blagoslovljene riječi spasenja i pokajanja. Ništavni smo, čak smo i poput tvrdog oraha, ali ti nas mekšaj, okrijepi nas svojom predragocijenom krvlju koja uništava i kroti svaki grijeh. Moji koraci neka budu uz tebe, daj da trpim sa tobom, ojunači me Duhom Svetim. Neka me ne plaši krv, upijaju je moje vene u svoju duhovnu dušu i tako se oporavljam u tijelu. Moj Isuse ne želim da si sam bez mogućnosti da te itko tvoj zagrli, dopusti mi da mi se duša natkrili nad tvojim križem i da ti donesem vode sa izvora tvoje majke. Želim ti biti nježni balzam, želim ti biti hlad dok patnja žeže. Ne dam da zli na tebe reže, ukroti ljubavlju vukove. Oprosti nam Isuse i posveti duše koje te žele slijediti i pridonositi zadovoljštini za sva napuštanja na Golgoti. Pomozi nam biti poput svete Veronike koja se naroda koji te progone ne bolji, već ti daruje osjećaj za osjećaj, ljubav za ljubav, otisni na rubcu našeg srca svoje Sveto Lice da progledamo i zasja tvojom prisutnošću. Zapečati svojim licem spasenja moj život i život mojih bližnjih. Evo ti moje srce da ti prekrije i zacijeli najbolniju ranu, Presveto srce ljubim te i uranjam u Očevu svetu volju, smjesti moju krv kao balzam u tvoje rane, jer znam da će ona biti zdrava kada te dotakne, što možeš od moga tijela i duše moje o ljubljeni za sebe uzmi, prinosi ti moj anđeo čuvar svu mene. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar