nedjelja, 15. listopada 2023.

VJERA U BLIZNAKINJE

Ne znam na kojoj me križnoj postaji čekate dječice, možda tek na razapeću i odlasku iz pećine, ali sam 100% sigurna da ste u Isusovim milosnim rukama, djeca su oduvijek bila plan Očev. Borit ću se za obitelj mukom, suzama, ljubavlju, vjerom. Jer riječi iskrene Bog uslšava i čini od molitve svoja čudesna djela. Rekli su mi da mi prijeti preuranjena smrt, hej zar bi me to odvojilo od vas, tek bi me zbližilo. Nisam od straha, svjedočim da ljubav straha nema. Moje ste i vaš je tata pred licem Svevišnjega Njegov i moj. Doći će sve novo, golubice moje maje igrat ćemo se vječno, igračkice nam izrađuje sveti Josip. Volim vas prije nego ste u tjelašcu, volim dlanove Presvete koje će vas oblikovat u dan moga izbavljenja. Suzice mi evo zasjaše ko krijesnice, osjećam vas kao anđele tu ste u srcu kao ljubav. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 14.10.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar