četvrtak, 27. lipnja 2019.

ZBOG KRIŽA U MILOSTI POSTALA SAM NEBESKA ŠAPTAČICA

Glasno izlijevah tihe molitve među bližnje, sve što mi ❤ spoznalo putem suza vjernih Raju, ja sam razdijelila želeć drugima samu radost svete utjehe na licima. Žeđah Boga Živoga i On darova slapove milosti za mnoge, putem ovog tužnog križa kojeg je Krist preobrazio u violinski ključ svete radosti, emocije duše i srca su note hvalospjevne koje po njemu kapkaju. Duh Sveti ih krijepi, uglazbljuje... u srcima željnim istine. Jesam, samo sam prah koji nestaje, ali pjesma ljubavi molitvene nikad ne prestaje... ostaje zapisana u vječnosti. Blagoslovljena mi duša, dok mi tijelo robuju... nestaje moje sve, samo Božje posredstvo ne. On putem njegovih duša čini svijet za milost boljom i samo jednu krepost da imam dovoljno je da sudjelujem u spasenju dušica putem trpljenja i pomognem Isusu u obraćenju nevjernika, zagrlim pjesmom vjernike, a oni koji su utammičeni požele svjetlo Kristovo.  Osjetim smisao života, i da je moje disanje  služenje Gospodinovim naumima. Nisam savršena, ali moja vjera to jest. Krist je savršena ljubav i On će nam svima pomoći, izbaviti nas iz okova grijeha... samo ga danonoćno zazivajmo i volimo svakim otkucajem srca! Čudesna darovnost silazi među vjernike. Kao dlan od dlan, duša moja i duh su Kristov povezani prijateljstvom uzdanja. Nježnost ga moja ljubi, po ljubavi me gleda. Smrtnicu svoju ljubi iz vida ne gubi. Prašta moju bol... moje posrnuće, jer sve što želim je mir, zdravlje i ljubav svima. I da sam sama zemlja, znam opet bi ono vrijedno spasenja u meni Bog oživio za rajske susrete. Neka mi bude po volji Svevišnjeg. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela,
Bilaj 27.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar