srijeda, 12. lipnja 2019.

SVJEDOČIM

Svjedočim bolom svog križa,
ljubav Kristovog križa.
Svjedočim da samo patnja iz ljubavi
čudo isprosi,
jer takva ljubav sebe zaboravi i
za bližnje živi.
Svjedočim kako patnja može ispisati
ono najlipše u što vjeruje...
i znam Duh Sveti će nam svima darovati
milosti po vjeri, ufanju i ljubavi.
Što ti Isus "šapne sa križa",
to učini i za patnju ne brini,
sve se trpljenje
u milosnu radost probražava,
u one dane kada postajemo vječne duše,
koje slave pobjedu Nebeskog Kraljevstva!
🎶💎💎💎💎💎💎💎🎶
Istina je, moja je bol tijela stalna,
ja ne znam odavno što je bezbol.
Ranjena sam srna, koja se u
potoku nebeskom ogleda.
U njemu vidim sebe voljenu,
vidim kroz suze jelenče stasito,
umilno i glasito.
I taj glas zvuči nešto kao;
" Volim te,
sa manama i sa ranama,
sa suzama i posebno osmjesima,
kojima svu svoju patnju vješto prekrivaš!"
Znam dobro da me samo Nebo,
može razumjeti i voljeti.
Znam jer me raspjevava,
jer me budi, jer se Duh Sveti
za mene trudi neizrecivim
uzdasima spasenja!
Šum svetih rijeka u mojoj je duši,
ona pije iz Kristovih izvora.
Tijelo će zadobiti nov izgled,
kada me ne bude
u pogledima ljudskim.
Bog me poznaje,
ne moji sudci.
Križ mi je štit, mačevima sa jezika ljudskih.
U ruho mi nebesko valja što prije,
da se duh i duša vječno smije
u isprošenoj nebeskoj postojanosti.
Primio dobri Bog sva trpljenja,
proizašla iz trpljenja tijela mog...
olakšao meni i bližnjima križni put.
Ljubav požrtvovna je jedino što imam,
i pokajnični čin.
Pomozite mi svi Kristovi anđeli i arhanđeli... pomozite mi svi sveti...
pomozite mi milost zadobiti.
molitvama za smrtnicu,
molitvama za grešnicu,
molitvama za služavkicu Božju.
Spasu moj u tebi mi je sav oslonac,
Isuse tvoj križ mene uslišava.
Jer je na njemu tvoja predragcijena
krv i voda spasenja zasjala.
Da bi čitav svijet blagoslovila,
novim životom. Životom ljubavi.
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.06.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar