petak, 7. lipnja 2019.

PRINCEZICA SAM U KRISTOVIM OČIMA

🍃🎶Bez sjaja Duha Svetoga u molitvenim grudima i ja bi bila tama, ništa ja o Nebu ne bi znala! Otac je dobrostivi izlio milost na boli moje, da me sačuva i da u provaliju ovako sva ranjena ne zalutam. Iz bezdana beznađa, izbavio me milosnom Predragocijenom krvlju svoga požrtvovnog Jaganjca. Spasonosna je ljubav moja obrana. I želim da svatko upije to svjetlo Kristovo, koje je za sve darovno. On na rane blagoslov stavlja, Krist u ime Oca svog ozdravlja. I neka vas ne uznemiri to što sam ja još uvijek u neizustivom bolu i okovima, svaka ta patnja biti će rasplesanost nebeska. Jer ja sam već sada dušom zdrava, slavim ljubav Krista kralja, zove me princezicom svojom, kruna mi je sva od nota Jeruzalemskih, iz nje će sve dok Gospodin to želi proizlaziti hvalospjevi Raju.  I ovo što postajem, nema mojih zasluga. Ja obična smrtnica imam poziv shvatiti da sam od Boga voljena sa ranama i manama, sa grijehom i suzama. On me ne odbacuje, jer zna čija sam. I da je njegovo Presveto srce mene zaželjelo spustiti na Zemlju kao dar potrebitima i željnima istinske ljubavi i molitve. Bog nas sve voli i želi vidjeti u novom Jeruzalemskom ruhu hvalospjevnom, kao blažene ponizne dušice. Tako nam pomogao Krist i njegovi svi sveti u molitvama svete uslužnosti. Amen.🎶🍃
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar