subota, 8. lipnja 2019.

UČITELJU VJERO BIĆA MOG

Učenica ljubavi Božje, poučno zbori i kada je boli, ona leptirić sveti vidi u radosti osjećanja duše, koja danonoćno bdije na obalama molitvenim, vjerno čekajuć jedrenjak kome je Krist kapetan. Jarbole sveti ukazuješ se, maše mi ljubav vječna zastavom vječne pobjede, približavaš se mome ustrajnom trpljenju, nagrada si mi ti Kriste milosni. U rukama tvojim spasonosnim, ruho je za Princezicu tvoju, presvući ćeš me iz trnja u ružice Jeruzalemske, ne zato što sam to zaslužila, već zato što je tvoja zasluga moja ljubav prema tebi i bližnjima. Poučio si me nadi, molitvenoj pjesmi iz čiste vjere i ljubavi, poučio si me da je sve poželjeno iz čistog srca stvarno u duši. Mnogo mi je bol oduzela, u beznađe zemaljsko me okovala, ali ja sam Tebe osjetila, na dnu si bio sa mnom i podigao me krilima Životvorca. Vjerujem ti Kriste, vjero bića moga, tajno božanska, sve svoje polažem u Presveto srce tvoje, da mi bude kako tvoji otkucaji požele! Amen.
Od ❤ tvoja Ana Emanuela, Bilaj 8.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar