ponedjeljak, 3. lipnja 2019.

ZAHVALA LJUBAVI DUŠE MOJE

Ljubav mi je hlad, užeglim ranama. Vjera mi je mirisno stablo u dolu, kraj kojeg se lanešca igraju i navještaju skakućanjem svojim plodonosnu ljubav nad ljubavima! U skrovištu tajnom prebiva onaj koji me naziva golubicom svojom i mio mu je moj glas. Vjernost i čestitost mu je kruna. Djetinja je duša ljubav moja, zaigrava me i pjesmom me tješi, vjerujem mu kad mi kazuje kroz nadu da me voli i kad ga na izgled nigdje nema. Ljubav prije svega oživljavamo u sebi, da bi je zahvalno prihvatili od Svevišnjega. Koliko godina tebe u meni, anđel il čovjek si, ali postojiš i savršeno znaš bolnu voljeti. Slađano, blagoslovljene ti molitvene ruke, gdje god za mene molio i radost mi u žalosti poklonio.
Sa ljubavlju tvoja Ana, Bilaj 3.06.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar