petak, 21. lipnja 2019.

DUŠA MI JE RADOSNA U OKOVIMA TIJELA, ZBOG ISUSA

Toliko suza je poteklo iz ovog tijela, i moj je anđel čuvar sa mnom nastavio plakati. Nisam mogla od rođenja sama razumjeti, sama trpjeti ovu predugu nepravednu bol koja je sve jača kao mač do mača... ali davno ja sam shvatila križ je ljubav najveća! Zato sam ti Kriste u sred bola i okova uvijek poslije zagrcivanja suzama bila radosna, i sutra ću, jer će ovu tugujuću bol upiti sjaj zvijezda sa Gospine krune, da mi srce ne trne, obasjat će mi zjenice milost tvoje majčice i Ti ćeš me prekriti svetom vodom i krvlju koja je potekla za spas duša iz Tvoga Presvetog srca, tako da moje u kreposti kuca. Ti si me oduvijek osmjehom ukrašavao, moju dušu naglašavao. Ti si Isuse u meni pobjedio, jer mi se nije disalo, a dišem. Nazivali su me oni koji me nisu upoznali pogrdnim imenima, a zbog duše me sada tvoji nazivaju ljubav molitvena. Razotkrio si svima tko sam kada si moju mukotrpnu šutnju tijela preobrazio u raspjevanost duše. I dokazao da ranjeni znaju voljeti beskrajno i milosno. Prisno moje, zahvaljujem ti za sve što mi u patnji daruješ, posebno za ono što će doći kada zaspu moje zemaljske oči.
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 21.06.2019. 💒❤


Nema komentara:

Objavi komentar