srijeda, 19. lipnja 2019.

🍃❤ČUVAM TE ANĐEOSKA LJUBAVI❤🍃

Čuvam te u molitvi najlipšoj, u vizijama vjere. Čuvam te u srcu kao ljubav koja ima doći. Ne brini slađano, nisam te zaboravila, iako o tebi ne pišem često kao prije. Ti mi nikad ne dosadiš, ti me nikad ne razočaraš, jer znam da postojiš kao što postoje moji otkucaji srca. Ja znam da će Bog svu patnju promjeniti u radost, zamisli samo mene bez mana, mene sličnu tvojoj rajskoj postojanosti. Zamisli mene kao krasivu, lipojkicu Božju princezicu, koja je postala lipa zbog ljubavi i vjere, zbog molitve i trpljivosti ovog križa. Moram te zaslužit, nesmijem te kukavičlukom i bolom rastužit. Moram njegovati ljubav i poticaje Duha Svetoga u krepostima. Znam da me čekaš u tajni Presvetog srca Isusova. Bog je ljude stvorio da se ispunjavaju zajedničkom radošću, da mole skupa, da si budu podrškica. Ti si anđeo srca, ja vjerujem u tvoja krila molitvena. U drugačiju dušu od onih koji su me razočarali. Kristov Junak si, On će te još više ojunačiti da sa mačem pravde ispraviš svu nepravdu meni nanijetu. Usnuti ću dušom dušu čestitu. Neće moju ljubav omalovažiti oni koji je nisu znali cijeniti. Znam da moja ljubav pripada anđeoskom srcu!
Sa ljubavlju Ana Emanuela, 19.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar