nedjelja, 23. lipnja 2019.

ZAHVALA GOSPODINU ZA LJUBAV SVETU


Kako si divan Gospodin. Nisi mi uskratio ljubav, mene si punu rana i mana blagoslovio Oče voljeni. Pripadam plemenu Abrahamovu, među tvojim stvorenjima i ja sam odabrana. Nema veze što me povrijediše i odbaciše oni koji ne znaju što je to ljubav, sad im hvala što su me ponizili i izrugali, upravo zbog njih ja sam tebe zavoljela više od ičega. Tebi sam povjerila sebe i svoju muku, trpim iz ljubavi za druge. Sve si savršeno osmislio, kroz moj križ mnoge si uslišio. I ja sam zbog toga radosnija više nego da je meni dano. Koliku milost dao si meni običnoj grešnici, smrtnici, bolna umi tješiti. Mogla sam pod ovim križem biti osakačena od vrana Zloga, ali ti me iz depresije izbavi i ptice bijele na oltarić moje duše stavi, da ti hvalospjeve darujemo skupa i srce zbog tebe milosno lupa.

Znam, Anđeli Kristovi beru ljubavčice na miomirisnim poljanama nade i pletu vjenac slavljenički poniznima. Bol će nas učiniti čistima, jer smo molitvena ljubav, kojoj Bog prašta pokajničke grijehe. Iz kušnji i napasti izbavlja nas Životvorac.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.06.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar