subota, 22. lipnja 2019.

ROĐENDANSKA MISAO

Gospodine rođendan je moj, ali me srce vuče da slavim sveta imena i tada osjetim istinsku radost sa bližnjima. Danas je 22.06. začuo se moj plač 1983., i nastupio je moj križni put pun osmjeha vjere.... ali je i spomendan na divne mučenike tvoje sv. Ivana Fišera, sv. Tomu Mora i sv. biskupa Paulina. Daj da i ja kada mi sude umim reći poput svetog Tome Mora „Smiluj mi se, Bože!“ pomozi mi da oprostim krvnicima, koji ranjavaju nedužne. Daj da grlim dušom i dobre i zle. Da ih potaknem na ljubav i milosrđe. Podari mi inspiraciju ispisati ono što je stvarno u Raju, a nedodirljivo Zemlji. Tako da se nadaju i istinski povjeruju mnogi u Tebe. Uzmi moje srce, oblikuj ga po svome. Pomozi mi da poput Ivana Fišera kažem; „Tebi se, Gospodine, utječem, o da se ne postidim nikada: u svojoj me pravdi izbavi!“  Odrubljene su glave tvojim miljenicima, neka oni izmole za mene rođendansko čudo, neka se dogodi ono što ti Kriste želiš za mene. Neka zazvone zvona u tvojim Crkvama za koja je zaslužan sveti Paulin, neka se čudo obraćenja dogodi. To je moja molitva rođendanska, da te svako ljubi čisto, nježno i požrtvovno. Tada ću ja ozdraviti i čitav svijet. Ljubavlju nas blagoslivljaj milosti rajska, da nikada ne posrnemo više, neka snaga Duha Svetoga u nama diše. Hostijo sveta blagoslovi nas na misnom slavlju, koje je lipše od sveg slavlja na svijetu! Amen. Od ❤ se zahvaljujem svima na čestitkicama koje su došle i dolaze! Grlim vas dušom dušice Božje i nosim vas danas na blagoslov Gospodinu u crkvu svetog Jakova. Duplo je slavlje misno i rođendansko! Slavim prije svega svetost Božju koja me drži na životu, u sred boli ukrašavajući me vjerom i ljubavlju! Isus će opet poželjeti želju umjesto mene, i anđeli mali puhnutu u svijećice! Neka bude volja Očeva. Amen. 😍😍

Od ❤ Ana Emanuela


Nema komentara:

Objavi komentar