petak, 21. lipnja 2019.

U GOSPODINU JE SAMA LJUBAV, KOJA NAS OBLIKUJE KROZ POŽRTVOVNOST

Svaka vijest koju očekujemo od Gospodina je Radosna vijest, iz ljubavi proizlazi sama ljubav, a kada nam nešto ne bi bilo dano, to zasigurno nije dobro za spasenje naše. Križ nas mijenja i oblikuje poput glinenih posuda, kako nas je Bog zamislio takvi trebamo biti i prepustiti se krilima Duha Svetoga, koji nas usavršava za Nebo. Najbitnije je obličje srca i duše, lako je ući u najlipša ruha zemaljska, ali svetu vječnu vrijednost ima samo nutrina posvećena istinski Božjim zapovjedima ljubavi. Iz ljubavi smo nastali, u ljubav se vraćamo putem poniznosti, molitve, zahvalnosti, plemenitosti, trpljivosti i sebedarja. Suze i osmjesi su naš ukras, naše blago koje putuje Božjem Prijestolju putem potoka vjere, ufanja i ljubavi. Opasani ustrajnošću i pouzdanjem u Krista, preći ćemo sve mostove i prepreke zemaljske, jer nas nose krila Životvorca do planine Sionske, gdje su boli probražene u vječna uslišanja koja su za sada skrivena... Vidjeti će oči uplakane kolika je radost u darovnosti Svevišnjega i svaka muka biti će strostruko nagrađena. U ruho blistavo kreposno, iz ovih ćemo tjelesa bolnih. Ja to osjećam, ja zbog vjere trpim sa osmjehom neizustive boli i nelagode tijela. Zbog Krista mogu, jer On je neizustivo više učinio za mene. Izbavio me je iz vječne propasti na križu svete požrtvovnosti. Jaganče Božje nevino, za grešnicu se predalo. Nemam riječ pravu za zahvalu, to mogu samo moje ustrajne patnje izreći suzama koje te blagoslivljaju! Anđeli tvoji neka ti o mojoj ljubavi pjevaju. Danonoćno! Jer te volim svakim otkucajem srca. Neka nas sviju prekrije tvoja milosna ozdraviteljska krv koju kerubini anđeli riječi toče u kalež spasenja, amen!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar