nedjelja, 30. lipnja 2019.

ANĐEOSKA BLISKOST

Gdje bi sama mogla živjet ja, u sred ovog bolnog beznađa!? Gdje bi sa suzama, ako ih ne bi noću sa anđelom čuvarom Nebu svetom darivala, vjerujuć zvijezde zbog trpljenja iz ljubavi za spas duša gore, vide kada se duše za duše mole i sjaje kao svijećice da ne bi zalutale dušice Božje. Podsjećaju me na plašt duše Gospine, na blagoslove tajnovite. I znam Krist moju bol gleda, Krist moju trpljivost iz ljubavi treba. I Otac Jahve dobrostivi razumije me, zato mi pjesmu uzdanja u sred tišine suza daruje. Anđela mi šalje, da mi suze bolne u zvijezde stavi, pa da zbog molitve gorljive svaka duša vapajna ozdravi i iz Čistilišnih se muka izbavi. Možda bolom ovim ne mogu sebe ozdraviti, ali drugima ta bol može pomoći. To je vrijednost ovog križa. Biti Bogu u ispomoći sve bliža.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 29.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar