srijeda, 5. lipnja 2019.

POSTOJI BRIŽNA LJUBAV

Postoje drugačiji, znam da postoje. Znam da postoji darovna ljubav, utješiteljska. Znam da bi mi sad najradije ovako bolnoj, a uz sve muke tijela i prehlađenoj, skuhao čaj, i ne samo da bi se uz mene našao čaj, već i med onaj u obliku medvjedića i čitav komplet protiv virusa i vitaminčići 🍋i inhalator za nosić i maramice one dječije da se zna čija sam ja bebi. Ihihi 😂kako sam zvrkasta zaigrana u ljubav koda mi je 15 godina, a što ću sad kad sam takva djetinja duša, nikako odrast i shvatit da je svit okrutan i da me baš neće niko tako razmazit, niti pazit. Dobro je dok se ne prehladi duša, preživit ću ja tjelesnost lako! Maštom nutrine, da anđeo Božji o meni brine. Iz tajne mi uljem ozdraviteljskim glavu maže i čini znak križa! 🙏🏻🕊


Nema komentara:

Objavi komentar