ponedjeljak, 24. lipnja 2019.

ČUVARU, LJUBAVI

Šator u kome niče skrivena ljepota, tijelo je moje. Uđi u odaje molitvene ti najdivnija ljubavi, ti koji vidiš dušom tko sam ja i da nisam toliko rugobna. Ne odbacuj me, postoji kao tajna koja moju dušu voli i Bogu se zame moli. Sklupčaj se u srce moje, istraži nježnost njegovih otkucaja. Pojavi se kao anđel, jer me ljudi raniše i let moj zabraniše. Miomirisnu pomast mi napravi od ljekovitih Jeruzalemskih biljčica, položi me na zelenilo, iznad kojeg mi hlad prave čempresi i tvoja rajska krila. Kada me oporavi tvoj zagovor, ponesi me onako punu liposti do gore Sion da Bogu zajedno zapjevamo najdivnije psalme duše i zahvalimo mu jer me je oporavio i izbavio iz okova strašnih. Čuvaj me iz svete tajne, čuvaru moga života. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar