ponedjeljak, 24. lipnja 2019.

🍃💙MOLITVA SVETOM IVANU KRSTITELJU💙🍃

Pomozi mi sveti Ivane Krstitelju, srce ponizno raspjevavati u čast Bogu, pomozi mi i kada me pritišće neizustiva bol težine križa. Isprosi mi ustrajnost gorljive pobožnosti, odricanja od svojih potreba darujući svoju nježnost vjere i ljubavi drugima. Pomozi mi trpjeti bol sa ljubavlju za Krista i spas nerođenih duša, duša u Čistilišu i mojih bližnjih. Pomozi mi svojom svetošću obnoviti krsni list, upiši moj datum  krštenja u nebesku knjigu života da nikada ne zaboravim čija sam; Kristova! Po muci tvoje svete glave, pomozi mi u vapaju mojih uplakanih vena ranjenih... Koliko su samo  svete ruke tvoje, koje su kristile nevinu ljubav, Isusa koji se ponizio da bi nas opravdao od svih grijeha svojom žrtvom na križu. Sin Očev ljubljeni neka me okrijepi uz pomoć tvojih ruku ozdraviteljskom vodom iz rijeke Jordan. Zagovaraj služavkicu Božju milosni darivatelju svetih spoznaja, zaštitniče onih koji ljube duhovnost. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.06.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar