petak, 5. travnja 2019.

ZADIVLJENA KRISTOVIM MIROM

Imamo oslonac u tebi Gospodine, znamo to po obećanju; Onoga tko dođe k meni ne ću odbaciti (Iv 6, 37). Bili mi grešni i bolesni, bili mi uplakani i nemoćni, ili pak oduvijek u sakramentalnom životu ti nas primaš takve kakvi jesmo. Želeć nas svojom milošću okrijepiti i obasjati mirom. Hvala ti Isuse, jer nas poučavaš, da se prema onima koji nas sude i kleveću ponašamo tiho i bez riječi nemira... hvala ti jer živimo sa osmijehom i kada nepravada boli. I što blagosljivljamo mirom i ljubavlju koju imamo prema tvome Presvetome srcu i dobre i loše. Milosni Isuse, zadivljuje me tvoj mir kada su ti sudili, tvoja šetnja skrušene tišne koja odzvanja u duši progonitelja tvojih. Hvala ti Isuse jer si me smirio i utišao moj uplakani krik, probrazivši ga u pjesme slavljenja i razmatranja tvoje Riječi, koja me oživljava i čini svaki dan za korak bliže Nebu. Što bi ja nesretnica zemaljska bez tebe srećo moja najveća. Blagoslivlja ti rane presvete tvoja služavkica Ana, Bilaj 5.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar