četvrtak, 11. travnja 2019.

RAZMATRANJE 10. ČETVRTAK SV. RITE "DAR BRAKA:

Učini me Gospodine svetom dušom, posudicom nježne ljubavi koja svojom raspjevanošću biva melem mnogima. Pomozi mi trpiti iz ljubavi poput tvoje svete Rite, majke i opatice koja se je brinula kreposno za svoju obitelj unatoč patnji. Pomozi mi pronaći oslonac u čovjeku, koji ljubav vidi kao jedinstvo srca i duše. Pomozi mi prepoznati autentičnu dušu kao izvor blagoslova po zagovoru svete Rite. Ako je tvoja sveta volja ti ćeš mi zavjet ljubavi pokloniti u autentičnim očima koje su za sad tajne i Tvome Presvetome srcu mole se za mene. Blagosovljeno služenje proizišlo iz predane ljubavi za voljene osobe, blagoslovljene samotne duše koje ćeš obradovati, darujući ih novom obitelji, koju češ stvoriti okrunivši ih brakom. Pošalji nam svetu Ritu da nam isprosi čudo u beznađu, Gospodine Nado jedina hvala ti na svemu što činiš oduvijek i zauvijek. Amen. Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 11.04.2019. RAZMATRANJE 10. Četvrtak sv. Rite 🍃🌹🍃


Nema komentara:

Objavi komentar