srijeda, 17. travnja 2019.

ČEŽNJA ZA OTAJSTVENIM SKLADOM

Otajstveni sklad, dragost u molitvenim grudima, samo za tim danonoćno čeznem. Suze moje kao tajanstveni potoci teku u Svetohranište, u kaležu tvom Gospodine da postanu biseri zahvalnosti tvojoj Predragocijenoj krvi. Po svuda dušom rascvjetanom hodim, mala sam utješiteljska  ljubav koja se rađa kao pjesma u tišni potrebitih srdašca. Ti mi Kriste bistriš dušu, oči su mi stakleni prozorčići, ispunjene sardom nebeskim, vide osjećajem kako moj trnoviti put postaje mirisni puteljak i da oni koji žive sa mnom idu osviježeni i mirisni u život, puni nade. A to je sve zaluga tvoga Duha Svetoga koji se zauzima za mene i braću i sestre neizrecivim uzdasima. Hvala ti Jagače umilno, što me voliš ovako snažno i što si me poučio da volim i kada sam bačena u zemaljsko beznađe. Nadam se plodovima sočnim iz tvojih Uskrslih ruku. Jer samo ti daruješ bezuvjetno, milosno svima, pa ćeš i meni služavkici tvojoj. Amen.
Sa ljubavlju❤ tvoja Ana, Bilaj 17.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar