subota, 20. travnja 2019.

BLAGOSLOVLJENA VELIKA SUBOTA

Božanski grob, presveto tijelo postojano u samoj spasonosnoj ljubavi, leži tu u našim srcima. KRIST NAZAREĆANIN dao se unakaziti i poniziti, pustiti bičevima gnjeva ljudskoga da ga šibaju, i upravo zbog njih otići na samo dno tame da bi ispravio nepravdu i darovao nam svima nov život, sebe kao svjetlo vječno. Tamo u podzemlju u grobu grijeha naših, zasjala je sveta tajna, pobjeda nad smrću svima onima koji se u milost Presvetog srca uzdaju i ime mu zazivaju. Ljubav je ostavila pečat krvlju natopljen, znamen dubok u dušama, spoznaju istine.
U povojima srca tijelo je Kristovo, trnje smo rado za sebe prihvatili, donosimo ti Spasitelju ruže zahvalnosti i pokajanje za naše grubosti. Uskrsni u nama ono najlipše, neka sve na ljubav svetu miriše, volimo te najviše! Blagoslivljamo tvoj sveti grob i blažen trenutak svih godina isčekivanja Uskrsa. Blagoslivljam posebnom dragošću Duha Svetoga koji me potiče na misli o Tebi svetinjo moja i daruje inspiraciju mojoj vapajnoj duši, tješeći mi tijelo grobno, ali i mnoge duše i tijela. Hosana Raju, aleluja pjeva srce moje, aleluja pjevaju svi sveti, anđeli i arhanđeli, aleluja pjevaju svi pobožni na Nebu i zemlji!
Od 💜 Ana Emanuela,
Blagoslovljena vam VELIKA SUBOTA,
umilne, dušice Božje.
Neka procvjeta ono uvelo u nama...
neka sve miriše na svetu ljubav...
Nada neka u srcima gori
u ime nježne radosti,
koja nas vječnom ljubavlju voli!
Blagoslovljene svijeće koje ćete
u rukama zahvalno nositi
i anđele u duši ugostiti,
klanjajuć se Spasitelju♡



Nema komentara:

Objavi komentar