utorak, 9. travnja 2019.

DUBOKA OSJEĆAJNOST ZA ISUSA

Gospodine, ti ćeš mene izliječiti. Jer me voliš, kao i svako živo biće! Stalna misao moga srca je milosrđe tvoga Presvetoga srca! Svaki moj otkucaj je za Tebe okrijepo moja, roso očiju mojih usijanih Nebeskom milinom. Sve čime se istinski ukrašavam je ljubav prema Tebi. Kada dišem na slavu tvoga imena, onda je moj križ radostan u patnjama velikim. Poučio si me tajni trpljenja, iznenadiš me osmjesima snažnim i pjesmama nade koji su čisti dokaz da me vodi tvoj Duh Sveti. Služavkicu svoju si pozvao na čudesan način, u ovom novom vremenu da živi svetu prošlost. Spomen na Tebe i tvoja stalna sveta ljubav blista u mojoj duši. Nisam vidjela Onog koga ljubim više od svega, ali te osjećam svim svojim bićem. I ne znam Isuse, kako da ti zahvalim jer me iz beznađa polažeš u rajsku nadu. Srce ti dajem i dušu svoju, da učiniš od mene još ponizniju i predaniju osobu. Ako želiš ti mi i tijelo usavrši, ako ti je mila moja patnja za spas dušica tvoji, ja ću ustrajati nadajuć se nebeskom tijelu novom, curica u meni plače od 35 godišnjeg robovanja, ali u meni postoji i žena hrabrica zna da sve te godine patnje ti blagoslivljaš i u knjigu vječnog života upisuješ moju ljubav. Ljubi te tvoja Ana i zahvaljujem ti što kroz moj križ dokazuješ da je najbitnija nutrina i da onaj tko tebe ljubi i mene će voljeti kao sestru u Kristu, čisto i nježno, suosjećajno. Takve dušice imam čvrsto kraj sebe, unatoč onima poganim nerazumnim... hvala ti na daru prijateljstva! Bilaj 9.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar