ponedjeljak, 8. travnja 2019.

"JA JESAM" pomozi mi biti katolička duša

„Ja jesam“ divnih li riječi Kristovih koje obasjavaju svjetlosni hram moj, katedralu moje molitvene duše, Krist jest; Svjetlo svijeta, Trs plodonosni, Vrata Raja, Put, istina i život, Uskrsnuće i Život vječni! O sve si moj ljubljeni Gospode, sve ispunjava milost tvojih raspetih ruku koje nas peru od svih grijeha. Pomozi mi i danas biti ona koja služi ljubavi tvojoj spasonosnoj, pomozi mi umrijeti svojim zemaljskim potrebama i živjeti za Tebe, koji si moja okrijepa i istinski smisao disanja. Pomozi mi usmjeriti druge ka tvome svjetlu Nebeskog Kraljevstva, tako da budem primjer gorljive katoličke duše u sve dane mog života. Važno mi je da svi osjete ovaj plamen Duha Svetoga kojim mi tješiš dušu i tijelo i da sve zahvati njegov plamen blag, pun darova tvojih. Pomozi nam utjeho sveta, hvala ti! Amen. Od ❤ tvoja Ana Emanuela, Bilaj 8.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar