petak, 19. travnja 2019.

DUŠE SVETI ODVEDI ME U OTAJSTVO SVETE LJUBAVI

Duše Sveti, odvedi moje boli u otajstvo svete ljubavi, da se Kristu u pećini hlađanoj poklonim, da mu moje suze molitvene budu nježna toplina. Pomazanje duhovno milo okrijepi me, u život nov vodi me, očajavanja oslobodi me, snagom boli moje opasaj da duhom ne klonem pod svojim rasplakanim križem. Poslanje tvoje Isuse i riječ sa križa ,, Dovršeno je" čini odjek mome srcu da i ja moram biti ona koja navješta tvoju milost i dobrotu Očevu da bi na kraju i ja imala završnu riječ ispunjenja svoje misije ljubavi; "Učinih ono najbolje u svojoj smrtnosti, osluškivah šapat Duha Svetoga i tumačenje tvoga Presvetoga srca." Želim se zrcaliti u tebi Gospodine, želim izljubiti tvoju muku svojim trpljenjem, želim uspjeti dokazati svakim danom svog života da vrijedi bol, koja postaje molitvena pjesma utjehe tvom narodu, a posebno tvojim presvetim ranama. Pomozi mi uspjeti u danima koji slijede, oprosti na mojim grijesima i grijesima svijeta koji su ti ona žuč i ocat, uzmi evo vode hlađane sa izvora moje duše i duša svih koji te ljube, anđeli mali neka te u ime moje i u ime svih vapajnih zagrle!
Sa ljubavlju Kristu Spasitelju,
Ana Emanuela, 19.04.
razmatranje Veliki petak 2019.
"Budi iznenađenje svima" 💒


Nema komentara:

Objavi komentar