subota, 27. travnja 2019.

ZARUČNIKU DUŠE

Odredi mi svojim otkucajima molitvenim put, ljubav svoju smjesti u moju rasplakanu bol, ušuti mi plakanje, nasmij me anđele! Ne daj ovim mojim manama da mi te oduzmu, shvati me kao Božju dušu koja nosi križ oduvijek, prepoznaj me po šapatima nebeskim, po zazivima rajskim stanarima. Jednom sam bila uvjerena da mogu ovom ljubavlju pobjediti zlo i još vjerujem u to. Jednom sam sanjala da sam anđel ljubavi, ja koja nikad nisam bila iskreno voljena od čovjeka. Jednom sam ispisala roman o nama... ostala je živa samo pjesma utjehe i riječi koje ožive u srcu čitača. Svi su me pronašli, a ti me još ne zavoli, kao jednu jedinu. Rane me nisu smjele sakriti od tebe, ni mane ove, da je pravde zemaljske. Ali sve me od liposti sakrilo i ja nestajem u Nebesa u ovoj čahuri koja se nada letu leptirice... tamo gdje se prepoznaju autentične duše, koje nisu krive za plač očiju molitvenih. Nemoj samo da te ni tamo nema, u stanu nebeskom sa mnom se moraš Bogu klanjati, predugo sam te tražila da te Bog nebi oblikovao od mojih suza. Sijaj radosti, u sred mi gorkih žalosti. Sijaj u duši mojoj, koja kleči pred Bogom. Anđeo čuvar si.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 27.04.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar