utorak, 30. travnja 2019.

Molitva svetom Jakovu apostolu, za zagovor kod Gospe od Stupa

Sveti Jakove Veliki, sine Zabedejev, zaštitniče moje župe Bilaj, obraćam se noćas tebi, koji me iz svete tajne razumiješ. Sjeti se molitvi tvoga tugujućeg svetog srca na obali rijeke Ebro i kako ti je svjetlost Gospe od Stupa, učinila da ono postane cijelo, upućujući te kuda ćeš i što je nama svima činiti. Sjeti se na način da te misli svete pošalješ na krilima anđela u moju dušu i dušu mnogih, posebno bolesnih i očajnih, depresivnih. Treba nam vizija sveta, treba nam potpora tvoja i Gospina. Treba nam milost Kristova. Želim da svi čujemo poput tebe Gospu od Stupa i da nam sagradi hram urušen u duši, želim da nam kaže kao i tebi; "USTRAJ; SVE ŠTO RADIŠ ZA ISUSA URODIT ĆE VELIKIM PLODOM!" Po suzama ganuća znam da ćeš čudo učiniti, premili brate nebeski, blagoslovljen šapat Gospin od tvog vremena do ovoga sada, on je stalan i ne prolazi, bezvremenit je i istinit, odijek je u vjeri duša. Majčice hvala na osnaženju, pjesma molitvena moj je najveći plod ljubavi. Sa njom mogu mnoge utješiti i kad mene boli do kosti. Teku mi suze od jaspisa, pune su rajskih zapisa! Pomozi nam sveti Jakove svojim molitvama pred Gospom i djetešcem Isusom kojeg nježno drži u rukama, isprositi jakost u vjeri sve do smrti, pouko sveta hvala ti. Amen. 
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.04.2019.





Nema komentara:

Objavi komentar