četvrtak, 18. travnja 2019.

EMOCIJE SLUŽAVKICE BOŽJE

U ovo moje
srce malo čitavo
sveto Nebo je stalo.
Hram moje duše obasjao je
Duh Sveti i On krvlju mojom
kao utjeha leti!
Skupljaju krila presveta,
boli moje, moje suze, moje molitve.
I sve moje osjećaje Tješitelj odnosi
u Presveto srce Kristovo.
Maleni anđeli i svi arhanđeli bdiju,
kraj izvora milosrđa Božjega.
Hvalospjeve mu daruju,
svi sveti mu na uslišanju zahvaljuju!
Krv me Jaganjca Božjeg prekrila,
suze mi ljubav nad ljubavima blagoslovila.
Bogorodica Majka Marija,
zagrljaj mi poklonila,
za ozdravljenje se moje pomolila,
Kristovim otkupiteljskim presvetim ranama.
Milost predragocijene krvi i vode
u ova tri čudesna dana,
neka iz Njegovih rana u moje rane poteče.
Neka se dogodi na mom tijelu ono
što Otac nebeski Sinu reče.
Pristajem na ozdravljenje u Kristu, ali
ako je volja Jahvina,
neka me i dalje svaka kost peče,
neka suza do suze teče,
za spas duša u Čistilištu,
za spas nerođenih beba.
Pokušati ću i dalje biti ona
hrabra ispod križa,
nasmijana žena!
Amen.
Sa vjerom i ljubavlju u Gospodina,
Ana Emanuela, 18.04.2019.
BLAGOSLOVLJEN VAM NADOM,
VELIKI ČETVRTAK,
DUŠICE BOŽJE! 💜💒💜


Nema komentara:

Objavi komentar