četvrtak, 11. travnja 2019.

USKRSNUĆE MILO, VOLIM TE

Molim te, Jaganče Božje umilno, Gospodine moj, raspeta ljubavi nevina, Otkupitelju, Uskrsnuće milo, odjek tvoga Presvetoga srca neka se raskrili mojim srcem, neka me zagrli i očisti tvoja predragocijena krv i voda, neka poteče mojim ranjenim venama, da bi moj hram duše postao obnovljen i čist kao jaspis i sard, kao opal i smaragd, više od svega hoću biti bliska sa Nebom, žeđam za Novim Jeruzalemom pod veom od suza koje te ljube i blagoslivljaju. Želim da su krila Duha Svetoga radosna u hramu mom, bistra voda sa Trona tvoga neka poteče i sva bol zemaljska neka u milosan časak iz tijela mog isteče. Po milosrđu tvome ja mogu postati ono što ištem. Raduj me radosti, u sred gorkih mi žalosti, oslobodi me, ka sebi vodi me, danonoćne misli moje i molitve moga srca su uz Tebe. Lice presveto tvoje ljubi ovo srce moje, želja mi je sa njim krv ti i suze otrti, sa njim ko spužvicom upiti rane sa tvoga križa, cvijećem te ukrasiti, trnovitu krunu tvoju aureolicom srca svog učiniti, rosom jutarnjom lice ti umiti. A sve to ti meni činiš oduvijek, za moj se život smrti predaješ u meni vjeru oživljuješ. Samo ti Isuse daješ za mene sve, ne odustaješ, utjehom blistavih misli tješiš me, boljom činiš me! Volim te! Od ❤ tvoja Ana, Bilaj 11.04.2019.






Nema komentara:

Objavi komentar