srijeda, 17. travnja 2019.

DAR ANĐELA

Usliši mi Gospodin suze,
raspjeva ih,
popjevkom ga hvalim!
Usliši mi Gospodin srce,
bijaše to još na dan moga rođenja,
kada mi je dao krilatog anđela,
da me nasmijava ispod križa i
čini da sam Mu sve bliža i bliža!

Pazi čuvar da mi ne zasmeta križ duši,
dok tijelo bolno poput trnja,
hodi zemaljskim tlom,
želeć hvalospjevima duše
dokazat da je ono
ipak mirisno kao ruža.
I da nježnost rado pruža!

U mijeh suzice mi skuplja,
sve i jednu zove
balzam Kristovog križa.
I tad znam da plač moj vrijedi,
zbog dodira anđela
preobražene su u čudesa Gospodnja.

Ukrašavam ljubav najveću,
šaljem mu duše svoje zahvalu,
ljubav svoju
milošću Njegovom osunčanu!
Sijaju emocije molitvene,
ljube uz pomoć anđela križ Kristov.
I to je moja nagrada najveća,
u bolu svom voljeti Spasitelja! 

Od ❤ Ana Emanuela,
Bilaj 17.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar