utorak, 23. travnja 2019.

MOLITVA U IME TRNOVITE KRUNE KRISTOVE

Izaija 62,3 "U Jahvinoj ćeš ruci biti kruna divna i kraljevski vijenac na dlanu Boga svog"! Znam da hoću ka dobrom Ocu, jer me Isus ukrašava spasonosnom ljubavlju, jer me On ozdravlja od svih grijeha i izbavlja iz zamki Zloga svojom predragocijenom krvlju. Očuvao mi dušu iz patnje očajne, iz jame grobne. Trudi se Spasitelj za mene, danonoćnom utjehom mojih suza očajnih, kojima šapuće bit ćete ukras krune vječne. Vjerujem svetom osjećaju, vjerujem Tješitelju i Branitelju Duhu Svetome. Maleni anđeli kroje mi haljinu od ruža, iz ovog trnja u nježnost ću, mirisna i očišćena od zemnosti. Patnjo moja, križu rascviljeni, grli sveto, da postanem blažena i Bogu mila, da ga ne povrijedim svojim kukavičlukom i grijehom tuge. Da skrušeno u dan Jahvin ugledam Oca i Sina, dolazeći u zagrljaju Duha Svetoga u Raj. Na križu mom i tuđe muke nastaviti nosit ću, koliko mi je smrtnici dopušteno i moguće pomoći ću ljudima navještati utjehom Nebesko Kraljevstvo, moleć za sve spasenje i obraćenje. I tražim Bože milosni samo mali oblačak u kojem ću vječno slaviti Tebe! Pomozi mi na putu na koji si me pozvao, samo sa Tobom ja ću do kraja uspjeti na križnom putu ustrajati. Očisti me Isuse, ovim molitvenim suzama i bolovima, učini me rascvjetanom dušom bez grijeha, da bi me mogao onako punu ljupkosti i kreposti položiti na ruke Očeve, da mu moja duša miriše na zahvalnost, amen. Hvala ti moja najveća Uskrsla radosti, za prošlo, sadašnje i buduće. U ime Isusove presvete glave mučene trnjem, spasi nas sviju Bože Oče dobri, milosni. Daj da po njegovoj trnovitoj kruni zadobijemo nov život i da ukrašavamo kao mirisne dušice tvoje stvaralačke ruke voljene. Amen. Sa ljubavlju i vjerom tvoja Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar